Job 13 van 59


Report this listing

Solliciteren



consultant large volume gent


Functie

Als Consultant Large Volume werk je vanuit ons kantoor in Gent. De mogelijkheid tot thuiswerk is bespreekbaar. Jouw collega's en manager staan al te popelen om je te ontmoeten en verder te begeleiden. De eerste 3 dagen start je met een opleiding waar je kennis maakt met Randstad, onze tools en de job.

Hoe ziet jouw dag als Consultant eruit:

- We starten met een warme goedemorgen en een lekkere kop koffie/thee,...

- Je bent de lijm tussen klant en kandidaat, schrijft vacatures en publiceert deze op verschillende online kanalen

- Je bouwt tegelijkertijd ook een netwerk op met klanten, externe partners en collega¿s

- Je screent jouw kandidaten, stelt ze voor aan onze bedrijven en helpt de kandidaat door het sollicitatieproces

- Je gaat als Consultant voor onze verschillende klanten op zoek naar de juiste kandidaten en vult hiermee de planning /vacatures in

- Je bent een coach voor jouw kandidaat en je volgt jouw kandidaat verder op tijdens zijn job

- Voor, tijdens en na de opstart van jouw kandidaat zorg je voor een vlotte administratie

- Voor jouw klanten heb jij als Consultant een adviserende rol, denk je mee en stel je oplossingen voor

- Via klantenbezoeken of virtuele calls motiveer je zelf klanten om met Randstad samen te werken

- Je werkt dagelijks van 8u30 tot 17u30 met een middagpauze van 1 uur

- Je werkt in een 40 uren week en bouwt hierdoor maandelijks 1 dag adv op

Kortom, een zeer gevarieerde functie waarbij jij concreet aan de verdere groei van het kantoor zal werken. Daarenboven zal je dagelijks in interactie treden met jouw kandidaten = talenten en de lokale bedrijven.

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/consultant-large-volume-gent_sint-amandsberg_AFASRSNL-3107/ te solliciteren

Bedrijfsprofiel:

Wil jij graag mensen aan een job helpen? Net afgestudeerd of toch al wat werkervaring? Bij Randstad start je onmiddellijk vast op. Voor ons Randstad kantoor te Waregem zoeken wij een collega HR Consultant. Een uitdagende, impactvolle & gevarieerde job waarin jij op eigen tempo verder kan doorgroeien.

Gelijkekansenbeleid Randstad Group

Bij Randstad Group streven we naar gelijke kansen voor iedereen en hanteren we een competentiegerichte selectieprocedure. Alle gekwalificeerde kandidaten zijn welkom, ongeacht leeftijd, seksuele geaardheid, nationaliteit, geloof, geslacht, handicap, enzovoorts. We gaan voor een inclusieve werkomgeving waarin diversiteit wordt omarmd en discriminatie en intimidatie niet worden getolereerd. Wij willen een afspiegeling te zijn van de maatschappij waarin we actief zijn; dat maakt onze organisatie sterker en veerkrachtiger.

Jouw profiel

- Een specifiek diploma is niet vereist!

- Deze functie wordt uitgeoefend op Bachelor-en Master denkniveau.

- Jouw empathie, klantgerichtheid, commerciële drive en werkgoesting zijn belangrijk.

- Je communiceert vlot en leg makkelijk contacten.

10 goede redenen om te solliciteren: 1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand 5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname 7. Laptop + smartphone + data abonnement 8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket) 9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. Interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Activiteiten: Preselectie van kandidaten bij aanwervingen
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand

5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname

7. Laptop + smartphone + data abonnement

8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket)

9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. Interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht